Contacteer ons

Verzend- en retourprocedure

Verzend- en retourprocedure

1. Verzendprocedure

Gasboerke werkt samen met Bpost voor alle kleine artikelen (artikelen onder de 30kg)
Bij Bpost hebben wij gekozen voor het Bpack 24h pro dienst:
Van zodra wij de artikelen op voorraad hebben zullen wij deze versturen onder deze dienst. U zult uw pakket namelijk op de voet kunnen volgen door track & trace. Je ontvangt namelijk een verzendbevestiging van ons met track & trace link. Het kan zijn dat je niet onmiddellijk een status over het bezorgmoment ziet in de track & trace op het moment dat je de bevestiging ontving. Probeer het enkel uren later want de track & trace info wordt regelmatig bijgewerkt. Zo is er een eerste update wanneer je bestelling in het sorteerproces van de bezorger zit (vaak vanaf middernacht).

Kies de voor jou meest geschikte bezorgoptie

Jij bepaalt tijdens de checkout van je bestelling zelf op welk adres je bestelling wordt bezorgd. Ben je overdag niet thuis? Maak dan gebruik van één van de 2300 postkantoren, postpunten, kariboo!-spots. Er is altijd wel een afhaalpunt bij jou in de buurt. Of maak gebruik van de Cubee pakjesautomaten waar je dag en nacht je pakje kan afhalen. De Cubee automaten staan op drukbezochte plaatsen, verspreid over heel België. Zodra je pakje door bpost werd bezorgd ontvang je een sms of email. Let wel op dat afmetingen van je besteld artikel niet te groot zijn voor een Cubee pakjesautomaat.

1. Afhaalpunten of Cubee pakjes automaat

Haal je pakje af wanneer het jou uitkomt:

  • Afhaalpunten: het pakje blijft 14 dagen beschikbaar in het afhaalpunt die ook vaak ’s avonds en in het weekend geopend zijn.
  • Cubee pakjes automaat: het pakje blijft 5 dagen beschikbaar, de pakjesautomaten zijn 24/7 geopend.

2. Thuis laten bezorgen

Kies je zelf een adres als afleverlocatie? Dan bezorgt bpost je pakje tussen 8 en 17 uur. De track & trace info voor jouw pakje geeft een betere indicatie tussen welke uren de postbode je pakje zal leveren (dit is een tijdsindicatie).

Niet thuis op met moment van bezorging?

Met het afwezigheidsbericht dat de bezorger in je brievenbus achterlaat, kan jij (of iemand anders) binnen de 14 dagen het pakje afhalen in een afhaalpunt kort in de buurt. Dit kan al vanaf de eerst volgende werkdag.

UITZONDERINGEN:

A. Gasflessen:

Gasflessen en sets kunnen worden afgehaald bij onze verdelers (aub eerst contact opnemen om na te gaan of deze beschikbaar zijn bij de desbetreffende verdeler) of zullen door ons zelf worden aangeleverd binnen de 5 werkdagen. Daar het adr goederen zijn is het hier namelijk niet eenvoudig om hier beroep te doen op één van de standaard koerierdiensten. Om de kosten voor u te beperken zullen wij dit voor de regio Aalst- Denderleeuw- Erpe-Mere – Lede – Dendermonde – Liedekerke – Ternat – Geraardsbergen zelf voor ons rekening nemen (indien aankoopbedrag exclusief BTW >85€(waarborg NIET inbegrepen)is de levering gratis). Voor levering in andere regio’s aub met ons contact opnemen om te bekijken wat mogelijk is.
Wij zullen contact met u opnemen om een tijdstip van levering met u af te spreken.

B. Steekwagens:

Onze leverancier zal rechtstreeks bij u aanleveren

C. Gasopslagcontainers:

Alle gasopslagcontainers worden door de fabrikant zelf tot bij u gebracht. Het is wel belangrijk om aan te geven of uzelf beschikt over een heftruck om het bestelde artikel te lossen van de vrachtwagen. Indien niet zullen wij proberen met de fabrikant naar een gepaste transporteur te zoeken die ook ter plaatse zelf kan lossen.

2. Retourprocedure

In de pakketten die met Bpost worden verstuurd zullen wij meteen ook een retoursticker plaatsen.

Deze kunt u gebruiken indien het product niet aan uw wensen voldoet.

Zie ook punt c van de algemene voorwaarden. Hierin staat binnen welke periode men het product dient terug te sturen en in welke staat men het dient terug te sturen.

Indien men gasflessen wenst te retourneren dient men contact met ons op te nemen.

Producten die vallen onder de rubrieken van gasopslag en steekwagens kunnen NIET worden geretourneerd. Indien men bij levering van het product schade vaststelt dient men ons meteen te contacteren en ons foto’s te bezorgen.